ARVIOINTI
- päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa toisen apuna sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota
- tietää ja käyttää työryhmän jäsenenä sosiaalisen median varaus- ja palautekanavia (T1)
- päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota omatoimisesti
- tietää ja käyttää sosiaalisen median varaus- ja palautekanavia omatoimisesti
- kertoo omatoimisesti, tuoko sosiaalisen median kanavat asiakaspalvelussa lisäarvoa (H3)
- päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa itsenäisesti sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota
- tietää ja käyttää itsenäisesti sosiaalisen median varaus- ja palautekanavia
- kertoo luontevasti, tuoko sosiaalisen median kanavat yritykselle asiakaspalvelussa lisäarvoa (K5)
Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-JaaSamoin 3.0 Ei sovitettu -lisenssillä.