ARVIOINTI
- selvittää toisen apuna erilaisia asiakaspalaute- ja sosiaalisen median kanavia
- päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota (T1)
- selvittää omatoimisesti erilaisia asiakaspalaute- ja sosiaalisen median kanavia
- päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota
- kertoo, tuoko sosiaalisen median kanavat yritykselle asiakaspalvelussa lisäarvoa (H3)
- selvittää itsenäisesti ja oma-aloitteisesti erilaisia asiakaspalaute- ja sosiaalisen median kanavia
- päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota
- kertoo omatoimisesti, tuoko sosiaalisen median kanavat yritykselle asiakaspalvelussa lisäarvoa (K5)
Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä-JaaSamoin 3.0 Ei sovitettu -lisenssillä.