SOME-taidot

Annosruokien valmistus

ARVIOINTI

  • selvittää toisen apuna erilaisia asiakaspalaute- ja sosiaalisen median kanavia
  • päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota (T1)

  • selvittää omatoimisesti erilaisia asiakaspalaute- ja sosiaalisen median kanavia
  • päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota
  • kertoo, tuoko sosiaalisen median kanavat yritykselle asiakaspalvelussa lisäarvoa (H3)

  • selvittää itsenäisesti ja oma-aloitteisesti erilaisia asiakaspalaute- ja sosiaalisen median kanavia
  • päivittää, kommentoi ja korjaa tarvittaessa sosiaalisen median välineillä tapahtuvaa kommunikaatiota
  • kertoo omatoimisesti, tuoko sosiaalisen median kanavat yritykselle asiakaspalvelussa lisäarvoa (K5)